štvrtok 16. októbra 2014

vyzeráme: nechajme slnečné lúče / the look: let the sunshine in

Máme babie leto. Nie som si istá, či som rada (som skôr jarný typ). Leto už je skoro preč (aj keď tohto roku to nebolo bohvieaké :( ), nestihla som vynosiť svoje letné šaty (na dovolenke som sa to trošku snažila vynahradiť, aj keď..). Čo už, tak si ešte užívajme posledné letné teplé slnečné lúče.

We have an Indian Summer now. I am not sure I like it (I am more of a spring type). The Summer is almost over (actually this year it didn't seem like it at all :( ) and I didn't have a chance to wear all of my summer dresses (I tried to do it during vacation, but still..). So, let's enjoy last summer warm sunshines.









šaty Koton, opasok Terranova, topánky Pennies/Pimkie, kabelka second hand, čelenka Lindex, náhrdelník Tally Weijl, hodinky River Island, okuliare Lidl
dress Koton, belt Terranova, shoes Pennies/Pimkie, handbag second hand, headband Lindex, necklace Tally Weijl, watch River Island, sunglasses Lidl



Video: YouTube





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára