streda 17. decembra 2014

šikovné ručičky: flitrovaná rybička / diy: sequin fishie

Opäť ma chytá kreatívna fáza. Teraz som sa nechala inšpirovať sebou a minuloročnými flitrovými guľami. Ale tentoraz som to trošku vyšperkovala. A skoro úplne si zodrala prsty :D

I am in my creative phase again. I let myself inspired by myself and by last year's sequin ornaments. But this year I kind of moved it into another level. And my fingers hurt like hell :D


Flitrovaná Rybička / Sequin Fishie

flitre
polystyrénová rybka
špendlíky
dekoračné oči & lepidlo

sequins
polystyrene fishie
pins
decorational eyes & glue


Pomocou špendlíkov som postupne pripínala flitre do polystyrénu. 
I pinned sequins with pins into the polystyrene little by little.








Nakoniec som nalepila oči.
I glued eyes at the end.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára