piatok 26. decembra 2014

vyzeráme: potrebujeme predsavzatie / the look: we need a resolution

Trošku to tu flákam, ale tak sú sviatky, trávim čas s rodinou a hlavne nemám so sebou svoj počitač. Ďalší rok sa nám končí a mnoho ľudí si dáva predsavzatia. Ja na to veľmi nie som, lebo sa poznám a nič z toho aj tak nesplním, ak ma niekto nenakopne (ideálne doslovne :D). Aj keď aktuálne plním 30-dňovú "drep-výzvu" (aktuálne som na dni 25 - 220 drepov!! a sama tomu neverím, ale už sa neviem dočkať posledného dňa). Ak by som si ale dávala predsavzatia, boli by to tie, ktoré som si pár mesiacov dozadu len tak napísala na kúsok papiera (pozri dole).

I am not posting these days, because holidays are here, I am spending time with my family and also, I don't have my computer with me. Another year is ending and lot of people are making resolutions. I am not very into this, because I know myself and I would not fulfill it anyway, if somebody won't kick me into it (ideal literally :D). However, I am doing 30-days "squat-challenge" (I am now at day 25 -220 squats!! and I don't believe it, but I am really looking forward to the last day). But if I make resolutions, I would make those I wrote down few months ago (below).





košeľa a kabelka Cropp Town, nohavice a kabát H&M, mikina Koton, čižmy Deichmann, hodinky New Look, čiapka a rukavice zabudlasom:)
shirt and handbag Cropp Town, trousers and coat H7M, sweatshirt Koton, boots Deichmann, watch New Look, hat and gloves iforgot:)

môj list "predsavzatí" / my list of "resolutions"
"drep-výzva" / "squat-challenge"



Video: YouTube






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára