sobota 8. augusta 2015

šatník: počkať / closet: wait

Prezerala som si môj šatník a fotky mojich outfitov a trošku ma to prinútilo zamyslieť sa. Mám ja vôbec svoj vlastný štýl? Alebo.. Dá sa "môj štýl" vôbec považovať za štýl? Totiž, ako pozorujem ženy okolo seba, každá sa drží toho svojho: elegantná, športová, ženská, moderná, dievčenská.. Ale ja? Jeden deň bohémka, iný deň pin-upka, ďalší zase prudko elegantná, alebo rockerka........ Príde niekedy deň, kedy sa budem držať iba jedného z toho? Kedy ma omrzí tá rozmanitosť? Ale nie je všetka krása v rozmanitosti? Nie je to ako v tom vtipe? "Na živote mám rád tú rozmanitosť! Každý deň ma naserie niekto iný!" :D :D :D
Dnes si dajme trošku bohémky (líznutej smútkom za Johnom Snowom).

I was checking my closet and my outfit pictures and it kind of made me wonder. Do I have my own style? Or.. Could "my style" be at all called a style? It's just, as I am observing women around me, each of them keeps their own: elegant, sporty, feminine, modern, girly.. But me? One day it's bohemian, the other day it's pin-up, another one sharply elegant, or rocker........ Will there be a day when I will hold to just one? When I leave the diversity? But isn't all beauty in diversity? Isn't it like in that old joke? "I love the diversity in life! Each day I get pissed by somebody else!" :D :D :D
Let's do it bit bohemian today (licked by mourness for John Snow).







top Peacocks, sukňa H&M, sandále Deichmann, kabelka Mango, náušnice a hodinky New Look, sveter F&F
top Peacocks, skirt H&M, sandals Deichmann, handbag Mango, earrings & watch New Look, sweater F&F













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára