pondelok 15. apríla 2013

pečieme: pizza slimáčiky

Miško mi nedá už týždne pokoj s tým, kedy konečne urobím Pizza slimáčiky. Nechcem ich robiť často, pretože vždy sa po nich len tak zapráši :D Dnes som sa ale odhodlala.

Pizza slimáčiky

lístkové cesto
paradajkový pretlak
šunka
syr
vajce
bazalka
voliteľné: olivy / šampiňóny 
troška múky, aby sa cesto pri vaľkaní neprilepilo na dosku

Rúru som predhriala na strednú teplotu (cca 160-170 stupňov). Na omúčenej doske som na tenko rozvaľkala lístkové cesto (v tomto balíčku boli 3 plátky, tak som vyvaľkala každý zvlášť), potrela paradajkovým pretlakom, okorenila bazalkou, naukladala som všetko na cesto asi takto:
A zarolovala od tej strany s olivami. Nakrájala som na cca 1 cm kúsky, naukladala na plech, potrela vyšľahaným vajcom a nechala piecť cca 15-20 minút. Zase sa po nich len tak zaprášilo.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára