streda 15. mája 2013

vyzeráme: dnes to ešte ide, ale čo zajtra?

Dnešný deň bol celkom fajn. Trošku som sa hnevala, že mi nechcelo ani len načítať stránku, cez ktorú by som mohla pozerať zápas s USA (na náš televízor akosi nechytáme STV!!!), ale aspoň som si zapla rádio (a komentátorov majú lepších ako tých v TV, tak som mala celkom dobrú predstavu o priebehu zápasu). Šla som na poštu (slečna hľadala môj balíček prvú polovicu druhej tretiny zápasu :D), keď mi konečne podala vytúžený balíček z Číny s novými šatami. Trošku ma mrzí, že šaty "po zem" sú mi ledva po kostky, ale niečo už vymyslím. Odhliadnuc od toho som bola rada, že zápas sme vyhrali 4:1 (konečne po troch posledných neúspešných zápasoch). Zajtra to ale bude ťažké.. Je 1:30 ráno, ja ešte nespím a musím vstávať o 8:30 kvôli tréningu. Potom hneď do práce a večer na Team-Building na PaintBall a potom nejaké to pivo. Myslím, že do postele priam spadnem, možno ešte aj oblečená a budem rada, že som rada :D Musím ale uznať, že sa teším. A to nielen preto, že viem, že pre seba niečo urobím, ale strávim aj čas s kolegovcami aj mimo práce.

top Lindex, rifle Mango, kabelka miu miu (Egypt), topánky second hand, hodinky New Yorker, náušnice Cropp Town, okuliare H&M





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára