nedeľa 8. septembra 2013

vyzeráme: zase námornícky / the look: sailor again

Skoro som zabudla na týchto pár fotiek z pred asi dvoch týždňov, keď sa trochu viac ochladilo. Mala som taký týždeň, kedy som si zaumienila zobrať si každý deň niečo v odtieni zeleno/mentolová/petrolejová, lebo som mala nový lak na nechty v danom odtieni :D :D
Mala som skrátený týždeň, takže z toho boli iba 3 outfity, ale podarilo sa. (výzor 1, výzor 2) A outfit 3: 
I almost forgot about these pictures taken about 2 weeks ago, when there was bit colder outside.  I wanted to wear something in green/mint/petroleum that week, because I had new nail polish in this color :D :D
I had shorter week, so I "made" just 3 outfits, but with success. (look 1look 2) And outfit 3:
tričko second hand, nohavice Mango, bunda Asos, topánky Mixer, kabelka ikabelky.sk, hodinky a náušnice darček, náramky Cropp Town / top second hand, trousers Mango, denim jacket Asos, shoes Mixer, handbag ikabelky.sk, watches and earrins gift, bracelets Cropp Town 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára