sobota 2. novembra 2013

vyzeráme: kráľovná katastrofy / the look: queen of disaster

V posledných dňoch sa neviem zbaviť takého pocitu. Pocitu, že Lana Del Rey spieva pesničku Queen of Disaster práve o mne. Mám pocit, že zo všetkého, čoho sa dotknem, na čom sa podieľam, čo i len trošku, okolo čoho čo i len prejdem, sa stáva katastrofa. (A nemyslím to napríklad, keď ide po ulici krásna žena a muži sa za ňou obzerajú a potom napríklad narazia do stĺpa. Taká krásna žiaľ nie som.) Všetko bude dobré. Všetci to hovoria. Už len tomu veriť, však?
I cannot get rid of one feeling lately. Feeling, that Lana Del Rey sings song Queen of Disaster just about me. I feel that everything I touch, everything I am involved in, everything I walk around, becomes a disaster. (And I don't mean it like e.g. when a woman so beautifull walks across the street, men turn around her and hit the lamppost. Unfortunately, I am not that beautifull.) Everything is going to be all right. Everybody says so. I just need to believe it, right?
šaty second hand, kabelka H&M, topánky Lindex, náušnice darček, hodinky Cropp Town, opasok od mamky / dress second hand, handbag H&M, shoes Lindex, earrings gift, watches Cropp Town, belt from my mum




Čo mi však nedá spávať, je že sa bojím že to tak nebude. Tá bezmocnosť, bezradnosť. Idem si dať zmrzlinu a ďalšiu epizódu Star Wars. "Nech ma Sila sprevádza!"
I cannot sleep because I am affraid it won't be so. That powerlessness, helplessness. I am going to have an ice cream and watch another episode of Star Wars. "May the Force be with me!"



okuliare H&M / sunglasses H&M




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára