piatok 21. marca 2014

vyzeráme: lebo čierna / the look: because black

Včera večer som si tak schuti poplakala nad životom. Zaspomínala som na zlé a nie a nie vybaviť sa mi v hlave niečo dobré, aby sa to vyrovnalo, vykompenzovalo. Je to smutné, keď zlé spomienky vytláčajú tie dobré. A pritom som toho možno zažila viac pozitívneho. Ponaučenie? Plač neprospieva kráse (niežeby som bola kráska päťsto :D), ale opuchnuté oči nikomu nesvedčia.
I cried a lot yesterday night because of the life. I recalled a lot of bad that happened to me and not a single one good to compensate, balance. It is sad when bad memories replace all good ones. And I may have experienced more positive than negative. Lesson learned? Cry does not benefit beauty (not that I am some beauty :D), but puffy eyes don't suit anybody.




šaty Bonprix, čižmy Deichmann, pančuchy z Poľska, náhrdelník Cropp Town, hodinky New Yorker, okuliare a náušnice H&M / dress Bonprix, boots Deichmann, tights from Poland, necklace Cropp Town, watch New Yorker, sunglasses and earrings H&M






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára