piatok 27. februára 2015

vyzeráme: krásna lož / the look: a beautiful lie

Neuveriteľné sa stalo možným. Dnes sa cítim celkom fajn. Nie som si úplne istá, z čoho presne mám tento pocit, lebo som toho už dnes postíhala požehnane (nové cvičenie na zadok, raňajky, seriál, farbenie vlasov, upratovanie, kúpeľ, varenie, pranie, neskorý obed, potom samozrejme práca a ešte ma čaká nejaké to žehlenie...) a možno to bude všetkým dokopy. Aj keď, musím sa priznať, vstávalo sa mi z postele s veľmi ťažkým pocitom. A možno ma teší len to, že som dnes krásne oklamala svoju lenivosť??

Something unbelievable happened today. I feel kind of good. I am not sure why, because I did a lot of stuff today (new butt exercise, breakfast, series, hair coloring, cleaning the appartment, bathing, cooking, washing, late lunch, work of course and some ironing is waiting...) and it also may be caused by all of it. But I have to admit, it was really hard for me to wake up in the morning. And I may just feel good because I fooled my laziness beautifully??



 



legíny Calzedonia, košeľa F&F, topánky Cropp Town, pulóver second hand, kabelka LYDC (Zoot.cz), hodinky New Look, šál Koton, náhrdelník darček
leggings Calzedonia, shirt F&F, boots Cropp Town, pully second hand, handbag LYDC (Zoot.cz), watch New Look, scarf Koton, necklace gift









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára